Oferty pracy
konkurs na stanowisko
Członka Zarządu ds. Techniczno–Administracyjnych
Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”
09 lipca 2025
Rada Nadzorcza Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” ogłasza konkurs na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno-Administracyjnych Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie przy ul. Pruszkowskiej 17.
Ofertę składającą się z załączników zamieszczonych w punktach od 1 do 4 należy złożyć w terminie do dnia 18 lipca 2025r. w formie papierowej z własnoręcznym podpisem Kandydata, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Rada Nadzorcza WSM „Ochota” – Konkurs na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno-Administracyjnych Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” w Warszawie – NIE OTWIERAĆ” w biurze podawczym WSM „Ochota” adres: ul. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa lub za pośrednictwem poczty na adres Spółdzielni (liczy się data wpływu oferty).
Spółdzielnia przyjmuje oferty w dni robocze (poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku
do piątku 8:00-14:30).
W przypadku przesyłki pocztowej o dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu
do Spółdzielni.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą poddawane procedurze konkursowej.
Oferta powinna zawierać:
- Kwestionariusz osobowy dla kandydatów biorących udział w konkursie na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno – Administracyjnych WSM „Ochota” – dostępny na stronie internetowej WSM OCHOTA pod adresem
https://wsmochota.com.pl/wp-content/uploads/2025/07/1a.-kwestionariusz.pdf
- Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów biorących udział w konkursie na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno – Administracyjnych WSM „Ochota”– dostępną na stronie WSM OCHOTA pod adresem
https://wsmochota.com.pl/wp-content/uploads/2025/07/2a.klauzula.pdf. - Formularz oświadczenia kandydata – Załącznik nr 2 do Regulamin Konkursu na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno–Administracyjnych Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” – dostępny na stronie internetowej WSM OCHOTA pod adresem
https://wsmochota.com.pl/wp-content/uploads/2025/07/3a.-Oswiadczenie.pdf.
- Komplet dokumentów stanowiących ofertę kandydata zgodnie z Regulaminem Konkursu na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno – Administracyjnych Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” – patrz rozdział V Regulaminu Konkursu – dostępny pod adresem jak w punkcie 6.
- Wymagania wobec Kandydata przystępującego do konkursu na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno – Administracyjnych WSM „Ochota”- Załącznik nr 1 do Regulamin Konkursu na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno–Administracyjnych Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” – dostępny na stronie internetowej WSM OCHOTA pod adresem jak w punkcie 6.
- Regulamin Konkursu na stanowisko Członka Zarządu ds. Techniczno – Administracyjnych Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” – dostępny na stronie internetowej WSM OCHOTA pod adresem
https://wsmochota.com.pl/wp-content/uploads/2025/07/Regulamin-konkursu-na-Czlonka-Zarzadu.pdf
OFERTA PRACY - GŁÓWNY KSIEGOWY
18 czerwca 2025
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
A. DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY – pełny etat
B. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
1. Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
- wymagany staż pracy na stanowisku: 8 – lat na stanowisku Głównego Księgowego;
- wymagane doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w spółdzielni mieszkaniowej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
Umiejętności zawodowe:
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
- ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
i podatków oraz rozliczeń podatkowych; - znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
- znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
- znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni;
- umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
w zespole, pracy.
- Predyspozycje osobościowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
- wysoka kultura osobista.
C. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego; - odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
- rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
- realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
- pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
- prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
- nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
- nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
- świadczenia pracownicze (ZFŚS).
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail). - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy. - Oświadczenie kandydata – Załącznik 1
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
18 lipca 2025 r. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków.
Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”. - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
dłuższy niż 3 lata. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
przebiegu procesu rekrutacji; - Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.