EBOK

W celu założenia konta do systemu E-bok prosimy:

O dostarczenie do siedziby Administracji Osiedla lub biura Spółdzielni wypełnionego wniosku o wydanie loginu i hasła e-bok oraz okazanie dokumentu stwierdzającego tożsamość.

W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem do systemu E-BOK prosimy o kontakt na adres: gorlicka@wsmochota.com.pl ; jadwisin@wsmochota.com.pl

Osiedle Gorlicka ul. Gorlicka 1 – tel.  22 668 99 45

Osiedle Jadwisin ul. Korotyńskiego 23 – tel.  22 658 47 55 w. 109

(Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy Spółdzielni od poniedziałku do piątku).


CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU E-BOK

Podstawowym zadaniem E-BOK jest prezentacja danych za pośrednictwem portalu internetowego. Dzięki temu macie Państwo możliwość uzyskania informacji bez konieczności wizyty w siedzibie Spółdzielni. Rozwiązanie to umożliwia bieżący podgląd danych w systemie oraz sprawdzenie swojego salda rachunku. Właściciele lokali/zasobów po wypełnieniu i złożeniu odpowiedniego formularza, otrzymują identyfikator i hasło do systemu E-BOK. Logowanie do systemu odbywa się poprzez dowolną przeglądarkę internetową.

Zalety E-BOK:

– Dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,

– Darmowy dostęp do systemu E-BOK,

– Aplikacja działająca centralnie dla wszystkich Klientów WSM „OCHOTA” w ten sam sposób.

Rejestracja w E-BOK:

1. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie internetowej WSM „OCHOTA” lub bezpośrednio w Administracji Osiedla bądź Biurze Spółdzielni.

2. Wypełnienie formularza przez właściciela lokalu.

3. Przybycie do Administracji Osiedla lub Biura Spółdzielni, weryfikacja danych z dowodu tożsamości przez pracownika Spółdzielni i bezpośredni wydruk potwierdzenia odbioru dostępu do systemu.