OFERTA PRACY - GŁÓWNY KSIEGOWY

18 czerwca 2025

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.

A. DANE PODSTAWOWE

 Stanowiska:   GŁÓWNY KSIĘGOWY – pełny etat

B. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

1.  Wymagania niezbędne na stanowisko:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
  • wymagany staż pracy na stanowisku: 8 – lat na stanowisku Głównego Księgowego;
  • wymagane doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w spółdzielni mieszkaniowej;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;

Umiejętności zawodowe:

    • praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
    • ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
      i podatków oraz rozliczeń podatkowych;
    • znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
    • znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
    • znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni;
    • umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
      w zespole, pracy.

 

  1. Predyspozycje osobościowe:
  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
  • wysoka kultura osobista.

 

C. ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
    o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego;
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
  • rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
  • realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
  • pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
  • prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
  • nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
  • nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • interesującą i odpowiedzialną pracę;
  • możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
  • świadczenia pracownicze (ZFŚS).

Wymagane dokumenty :

 

Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:

  1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
    z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail).
  2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
  4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy.
  5. Oświadczenie kandydata – Załącznik 1

Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
18 lipca 2025 r
. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
 ”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”

na adres:

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”

  1. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,

Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków.

Zarząd  zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego  w każdym czasie bez podania przyczyny.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
    przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
    także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
    Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
    Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej cofnięciem,
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
    podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
    6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
    dłuższy niż 3 lata.
  6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
    żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
    równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
    Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
    ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
    Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
    dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
    przebiegu procesu rekrutacji;
  8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
    jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
    w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
    adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.
 
 

Oferty pracy

OFERTA PRACY - INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / STARSZY INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / SPECJALISTA DS. WINDYKACJI – pełny etat – praca od zaraz

20 MAJA 2025

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.

DANE PODSTAWOWE

 Stanowiska:    INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / STARSZY INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / SPECJALISTA DS. WINDYKACJI  –  pełny etat – praca od zaraz

 WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

 

  1. Wymagania niezbędne na stanowisko:
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne) dla inspektor/st. inspektor,

lub wyższe mające zastosowanie na stanowisku specjalisty ds. windykacji;

  • wymagany staż pracy: co najmniej 3 letni staż pracy (inspektor/ starszy inspektor)
    lub 3 letni staż (Specjalista) – preferowany w zakresie windykacji należności lub na podobnym stanowisku;
  • preferowane doświadczenie w księgowości spółdzielni mieszkaniowej.

 

  1. Umiejętności zawodowe:
  • znajomość pakietu MS Office w szczególności MS WORD i EXCEL;
  • mile widziana znajomość systemu informatycznego UNISOFT lub doświadczenie w pracy na podobnych
  • dobra organizacja pracy;
  • dokładność w wykonywaniu pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność wykonywania pracy pod presją czasu;

 

  1. Predyspozycje osobościowe:
  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
  • wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.

 

  1. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • analiza oraz monitorowanie wysokości zadłużeń z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych i niemieszkalnych;
  • przygotowanie i wysyłki monitów i wezwań do zapłaty;
  • sporządzanie dokumentacji załączanej do pozwów;
  • księgowanie dokumentów dotyczących spraw windykacyjny;
  • rozliczanie wpłat dłużników;
  • uzgadnianie rozrachunków, analiza teczek windykacyjnych;
  • uzgadnianie warunków spłaty zadłużenia, sporządzanie wniosków w zakresie spłaty zaległości;
  • bieżąca analiza stanu zadłużeń;
  • współpraca z kancelarią prawniczą i komorniczą w zakresie spraw sądowych i egzekucji komorniczej;
  • przygotowywane odpowiedzi do dłużników;
  • obsługa telefoniczna mieszkańców, prowadzenie korespondencji;
  • archiwizacja dokumentów;

 

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony;
  • możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
  • interesującą i odpowiedzialną pracę;
  • świadczenia pracownicze (ZFŚS).

 

Wymagane dokumenty :

Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:

  1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
    z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail).
  2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
  4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy.
  5. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji.

ZATRUNIENIE od zaraz. – Biuro Spółdzielni – ul. Pruszkowska 17

Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :

„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji”.

Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia 18 czerwca 2025 r. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”

  1. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,

e- mail: kadry@wsmochota.com.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
    przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
    także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
    Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
    Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej cofnięciem,
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
    podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
    6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
    dłuższy niż 3 lata.
  6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
    żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
    równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
    Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
    ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
    Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
    dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
    przebiegu procesu rekrutacji;
  8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
    jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
    w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
    adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.

OFERTA PRACY - KIEROWNIK SEKCJI DS. KSIĘGOWOŚCI

20 MAJA 2025

 Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.

 DANE PODSTAWOWE

 Stanowiska:   KIEROWNIK SEKCJI DS. KSIĘGOWOŚCI – pełny etat, praca od zaraz

 WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

 Wymagania niezbędne na stanowisko:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
  • wymagany staż pracy na stanowisku: 6 – lat pracy w księgowości w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
  • wymagane doświadczenie w spółdzielni mieszkaniowej;
  1. Umiejętności zawodowe:
    • praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
    • ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
      i podatków oraz rozliczeń podatkowych;
    • znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
    • znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
    • znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni mile widziana znajomość programu UNISOFT
    • umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
      w zespole, pracy.

 Predyspozycje osobościowe:

  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
  • wysoka kultura osobista.

 ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  1. Prowadzenie księgowości w zakresie dokumentów zakupu Biura Zarządu / w podziale kosztów na jednostki organizacyjne /zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego.
  2. Sporządzanie i księgowanie oraz kontrolowanie dokumentów wewnętrznych pomiędzy jednostkami spółdzielni oraz na zewnątrz.
  3. Uzgadnianie sald i analiza kont księgowych.
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań Spółdzielni
  5. Kontrola poprawności księgowania dokumentów.
  6. Analiza kosztów i wpływów oraz kosztów wyłożonych.
  7. Rozksięgowanie kosztów ogólnych administracji.
  8. Przeksięgowywanie i rozksięgowywanie kosztów związanych z zamknięciem, rozliczeniem miesiąca.
  9. Kontrola rejestrów VAT.
  10. Księgowanie wyciągów rachunku .
  11. Współpraca z Kierownikami osiedlu przy tworzeniu planu rzeczowego i tworzenie zestawień na potrzeby planu finansowego.
  12. Przygotowywanie zestawień kalkulacji stawek eksploatacyjnych na poszczególne nieruchomości według poniesionych kosztów.
  13. Kontrola danych księgowych, analizowanie kosztów i przychodów, wyników na nieruchomościach.
  14. Tworzenie zestawień kosztów i przychodów z wynikami na koniec roku.
  15. Przygotowywanie zestawień wyników na nieruchomościach, zestawień wyników pożytków w podziale na nieruchomości, zestawień wydatków powiązanych z Funduszem Remontowym .
  16. Współpraca z Głównym Księgowym przy sporządzaniu sprawozdania finansowego według polskich standardów rachunkowości, w tym w szczególności: bilansu, rachunku zysków i strat, zmian w kapitale własnym, rachunku przepływów pieniężnych oraz informacji dodatkowej wraz z załącznikami.
  17. Przygotowywanie deklaracji podatkowej CIT-8.
  18. Przygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu.
  19. Przygotowanie projektów planów finansowych w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem gospodarczy.
  20. Dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
    i finansowych.
  21. Nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań Spółdzielni.
  22. Zatwierdzenie pod względem finansowym dokumentów zakupu do płatności w przypadku wystąpienia zastępstwa.
  23. Zatwierdzanie, podpisywanie przelewów w bankowości internetowej w przypadku wystąpienia zastępstwa.
  24. Rozliczenie miesięczne VAT, podpisywanie i składanie deklaracji wraz z JPK w przypadku wystąpienia zastępstwa.
  25. Kontrola i podpisywanie wniosków na roboty remontowe, konserwatorskie w przypadku wystąpienia zastępstwa.
  26. Współpraca z Biegłym Rewidentem,, Lustratorem i sporządzanie raportów finansowych.
  27. Nadzór i kontrola nad realizacją zadań przez podległych pracowników;

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • interesującą i odpowiedzialną pracę;
  • możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
  • świadczenia pracownicze (ZFŚS).

Wymagane dokumenty :

 

Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:

  1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
    z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail).
  2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
  4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy.
  5. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji.

ZATRUNIENIE od zaraz. – Biuro Spółdzielni – ul. Pruszkowska 17

Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :

„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji”.

 

Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia 18 czerwca 2025 r. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”

  1. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,

e- mail: kadry@wsmochota.com.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
    przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
    także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
    Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
    Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej cofnięciem,
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
    podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
    6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
    dłuższy niż 3 lata.
  6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
    żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
    równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
    Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
    ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
    Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
    dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
    przebiegu procesu rekrutacji;
  8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
    jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
    w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
    adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska  17.

OFERTA PRACY - GŁÓWNY KSIEGOWY

4 KWIETNIA 2025

 

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.

 DANE PODSTAWOWE

 Stanowiska:   GŁÓWNY KSIĘGOWY – pełny etat

 WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

 Wymagania niezbędne na stanowisko:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
  • wymagany staż pracy na stanowisku: 8 – lat na stanowisku Głównego Księgowego;
  • wymagane doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w spółdzielni mieszkaniowej;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  1. Umiejętności zawodowe:
    • praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
    • ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
      i podatków oraz rozliczeń podatkowych;
    • znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
    • znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
    • znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni;
    • umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
      w zespole, pracy.
  1. Predyspozycje osobościowe:
  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
  • wysoka kultura osobista.

 ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
    o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego;
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
  • rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
  • realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
  • pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
  • prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
  • nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
  • nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • interesującą i odpowiedzialną pracę;
  • możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
  • świadczenia pracownicze (ZFŚS).

 Wymagane dokumenty :

 

Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:

  1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
    z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail).
  2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
  4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy.
  5. Oświadczenie kandydata – Załącznik 1

Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
15 kwietnia 2025 r
. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
 ”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”

na adres:

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”

  1. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,

Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków.

Zarząd  zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego  w każdym czasie bez podania przyczyny.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:

 

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
    02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
    przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
    także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
    Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
    Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej cofnięciem,
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
    podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
    6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
    dłuższy niż 3 lata.
  6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
    żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
    równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
    Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
    02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
    ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
    Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
    dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
    przebiegu procesu rekrutacji;
  8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
    jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
    w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
    adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.