OFERTA PRACY - GŁÓWNY KSIEGOWY
18 czerwca 2025
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
A. DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY – pełny etat
B. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
1. Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
- wymagany staż pracy na stanowisku: 8 – lat na stanowisku Głównego Księgowego;
- wymagane doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w spółdzielni mieszkaniowej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
Umiejętności zawodowe:
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
- ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
i podatków oraz rozliczeń podatkowych; - znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
- znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
- znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni;
- umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
w zespole, pracy.
- Predyspozycje osobościowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
- wysoka kultura osobista.
C. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego; - odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
- rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
- realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
- pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
- prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
- nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
- nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
- świadczenia pracownicze (ZFŚS).
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail). - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy. - Oświadczenie kandydata – Załącznik 1
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
18 lipca 2025 r. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków.
Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”. - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
dłuższy niż 3 lata. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
przebiegu procesu rekrutacji; - Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.
Oferty pracy
OFERTA PRACY - INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / STARSZY INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / SPECJALISTA DS. WINDYKACJI – pełny etat – praca od zaraz
20 MAJA 2025
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / STARSZY INSPEKTOR DS. WINDYKACJI / SPECJALISTA DS. WINDYKACJI – pełny etat – praca od zaraz
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
- Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne) dla inspektor/st. inspektor,
lub wyższe mające zastosowanie na stanowisku specjalisty ds. windykacji;
- wymagany staż pracy: co najmniej 3 letni staż pracy (inspektor/ starszy inspektor)
lub 3 letni staż (Specjalista) – preferowany w zakresie windykacji należności lub na podobnym stanowisku; - preferowane doświadczenie w księgowości spółdzielni mieszkaniowej.
- Umiejętności zawodowe:
- znajomość pakietu MS Office w szczególności MS WORD i EXCEL;
- mile widziana znajomość systemu informatycznego UNISOFT lub doświadczenie w pracy na podobnych
- dobra organizacja pracy;
- dokładność w wykonywaniu pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność wykonywania pracy pod presją czasu;
- Predyspozycje osobościowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
- wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.
- ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- analiza oraz monitorowanie wysokości zadłużeń z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych i niemieszkalnych;
- przygotowanie i wysyłki monitów i wezwań do zapłaty;
- sporządzanie dokumentacji załączanej do pozwów;
- księgowanie dokumentów dotyczących spraw windykacyjny;
- rozliczanie wpłat dłużników;
- uzgadnianie rozrachunków, analiza teczek windykacyjnych;
- uzgadnianie warunków spłaty zadłużenia, sporządzanie wniosków w zakresie spłaty zaległości;
- bieżąca analiza stanu zadłużeń;
- współpraca z kancelarią prawniczą i komorniczą w zakresie spraw sądowych i egzekucji komorniczej;
- przygotowywane odpowiedzi do dłużników;
- obsługa telefoniczna mieszkańców, prowadzenie korespondencji;
- archiwizacja dokumentów;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- świadczenia pracownicze (ZFŚS).
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail). - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy. - Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji.
ZATRUNIENIE od zaraz. – Biuro Spółdzielni – ul. Pruszkowska 17
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :
„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji”.
Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia 18 czerwca 2025 r. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
e- mail: kadry@wsmochota.com.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”. - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
dłuższy niż 3 lata. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
przebiegu procesu rekrutacji; - Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.
OFERTA PRACY - KIEROWNIK SEKCJI DS. KSIĘGOWOŚCI
20 MAJA 2025
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI DS. KSIĘGOWOŚCI – pełny etat, praca od zaraz
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
- wymagany staż pracy na stanowisku: 6 – lat pracy w księgowości w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
- wymagane doświadczenie w spółdzielni mieszkaniowej;
- Umiejętności zawodowe:
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
- ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
i podatków oraz rozliczeń podatkowych; - znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
- znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
- znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni mile widziana znajomość programu UNISOFT
- umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
w zespole, pracy.
Predyspozycje osobościowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
- wysoka kultura osobista.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Prowadzenie księgowości w zakresie dokumentów zakupu Biura Zarządu / w podziale kosztów na jednostki organizacyjne /zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego.
- Sporządzanie i księgowanie oraz kontrolowanie dokumentów wewnętrznych pomiędzy jednostkami spółdzielni oraz na zewnątrz.
- Uzgadnianie sald i analiza kont księgowych.
- Nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań Spółdzielni
- Kontrola poprawności księgowania dokumentów.
- Analiza kosztów i wpływów oraz kosztów wyłożonych.
- Rozksięgowanie kosztów ogólnych administracji.
- Przeksięgowywanie i rozksięgowywanie kosztów związanych z zamknięciem, rozliczeniem miesiąca.
- Kontrola rejestrów VAT.
- Księgowanie wyciągów rachunku .
- Współpraca z Kierownikami osiedlu przy tworzeniu planu rzeczowego i tworzenie zestawień na potrzeby planu finansowego.
- Przygotowywanie zestawień kalkulacji stawek eksploatacyjnych na poszczególne nieruchomości według poniesionych kosztów.
- Kontrola danych księgowych, analizowanie kosztów i przychodów, wyników na nieruchomościach.
- Tworzenie zestawień kosztów i przychodów z wynikami na koniec roku.
- Przygotowywanie zestawień wyników na nieruchomościach, zestawień wyników pożytków w podziale na nieruchomości, zestawień wydatków powiązanych z Funduszem Remontowym .
- Współpraca z Głównym Księgowym przy sporządzaniu sprawozdania finansowego według polskich standardów rachunkowości, w tym w szczególności: bilansu, rachunku zysków i strat, zmian w kapitale własnym, rachunku przepływów pieniężnych oraz informacji dodatkowej wraz z załącznikami.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowej CIT-8.
- Przygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu.
- Przygotowanie projektów planów finansowych w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem gospodarczy.
- Dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
i finansowych. - Nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań Spółdzielni.
- Zatwierdzenie pod względem finansowym dokumentów zakupu do płatności w przypadku wystąpienia zastępstwa.
- Zatwierdzanie, podpisywanie przelewów w bankowości internetowej w przypadku wystąpienia zastępstwa.
- Rozliczenie miesięczne VAT, podpisywanie i składanie deklaracji wraz z JPK w przypadku wystąpienia zastępstwa.
- Kontrola i podpisywanie wniosków na roboty remontowe, konserwatorskie w przypadku wystąpienia zastępstwa.
- Współpraca z Biegłym Rewidentem,, Lustratorem i sporządzanie raportów finansowych.
- Nadzór i kontrola nad realizacją zadań przez podległych pracowników;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
- świadczenia pracownicze (ZFŚS).
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail). - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy. - Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji.
ZATRUNIENIE od zaraz. – Biuro Spółdzielni – ul. Pruszkowska 17
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :
„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji”.
Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia 18 czerwca 2025 r. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
e- mail: kadry@wsmochota.com.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”. - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
dłuższy niż 3 lata. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
przebiegu procesu rekrutacji; - Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.
OFERTA PRACY - GŁÓWNY KSIEGOWY
4 KWIETNIA 2025
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY – pełny etat
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu zrządzania i finansów, ekonomii lub rachunkowości;
- wymagany staż pracy na stanowisku: 8 – lat na stanowisku Głównego Księgowego;
- wymagane doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w spółdzielni mieszkaniowej;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- Umiejętności zawodowe:
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych;
- ugruntowana i zaktualizowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, prawa
i podatków oraz rozliczeń podatkowych; - znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych, VAT, CIT, PIT, itp.;
- znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel;
- znajomość nowoczesnych systemów informatycznych dedykowanych dla Spółdzielni;
- umiejętność zarządzania, kierowania zespołem, podejmowania decyzji, współpracy
w zespole, pracy.
- Predyspozycje osobościowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
- wysoka kultura osobista.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego; - odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
- rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
- realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
- pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
- prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
- nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
- nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
- świadczenia pracownicze (ZFŚS).
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail). - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy. - Oświadczenie kandydata – Załącznik 1
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
15 kwietnia 2025 r. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków.
Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”. - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
dłuższy niż 3 lata. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
przebiegu procesu rekrutacji; - Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.