EBOK
W celu założenia konta do systemu E-bok prosimy:
O dostarczenie do siedziby Administracji Osiedla lub biura Spółdzielni wypełnionego wniosku o wydanie loginu i hasła e-bok oraz okazanie dokumentu stwierdzającego tożsamość.
W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem do systemu E-BOK prosimy o kontakt na adres: gorlicka@wsmochota.com.pl ; jadwisin@wsmochota.com.pl
Osiedle Gorlicka ul. Gorlicka 1 – tel. 22 668 99 45
Osiedle Jadwisin ul. Korotyńskiego 23 – tel. 22 658 47 55 w. 109
(Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy Spółdzielni od poniedziałku do piątku).
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU E-BOK
Podstawowym zadaniem E-BOK jest prezentacja danych za pośrednictwem portalu internetowego. Dzięki temu macie Państwo możliwość uzyskania informacji bez konieczności wizyty w siedzibie Spółdzielni. Rozwiązanie to umożliwia bieżący podgląd danych w systemie oraz sprawdzenie swojego salda rachunku. Właściciele lokali/zasobów po wypełnieniu i złożeniu odpowiedniego formularza, otrzymują identyfikator i hasło do systemu E-BOK. Logowanie do systemu odbywa się poprzez dowolną przeglądarkę internetową.
Zalety E-BOK:
– Dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
– Darmowy dostęp do systemu E-BOK,
– Aplikacja działająca centralnie dla wszystkich Klientów WSM „OCHOTA” w ten sam sposób.
Rejestracja w E-BOK:
1. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie internetowej WSM „OCHOTA” lub bezpośrednio w Administracji Osiedla bądź Biurze Spółdzielni.
2. Wypełnienie formularza przez właściciela lokalu.
3. Przybycie do Administracji Osiedla lub Biura Spółdzielni, weryfikacja danych z dowodu tożsamości przez pracownika Spółdzielni i bezpośredni wydruk potwierdzenia odbioru dostępu do systemu.