Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
- DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: INSPEKTOR DS. WINDYKACJI – pełny etat
- WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
- Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne),
- wymagany staż pracy: co najmniej 3- letni staż pracy w tym preferowany w zakresie windykacji należności lub na podobnym stanowisku,
- preferowane doświadczenie w księgowości spółdzielni mieszkaniowej;
- Umiejętności zawodowe:
znajomość pakietu MS Office w szczególności MS WORD i EXCEL;
- mile widziana znajomość systemu informatycznego UNISOFT;
- umiejętność wykonywania czynności pod presją czasu;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i analitycznego myślenia.
- Predyspozycje osobościowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość, dyskrecja, komunikatywność, asertywność, wykazywanie inicjatywy;
- wysoka kultura osobista, praca w zespole.
- ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- analiza oraz monitorowanie wysokości zadłużeń z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych i niemieszkalnych;
- przygotowywanie i wysyłanie do dłużników monitów i wezwań do zapłaty;
- sporządzanie dokumentacji stanowiącej załączniki do pozwów;
- księgowanie dokumentów dotyczących spraw windykacyjnych, rozliczanie wpłat dłużników;
- uzgadnianie rozrachunków, analiza teczek windykacyjnych;
- uzgadnianie warunków spłaty zadłużenia, sporządzanie wniosków dla Zarządu w zakresie spłaty zaległości w formie rozłożenia długu na raty bądź propozycji zawarcia ugody;
- bieżąca analiza stanu zadłużeń i kierowanie braku spłat do egzekucji komorniczej;
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dłużników;
- obsługa telefoniczna mieszkańców, prowadzenie korespondencji, współpraca z kancelarią prawną;
- archiwizacja dokumentów.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń;
- świadczenia pracownicze (ZFŚS).
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail). - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy. - Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji.
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia 31 marca 2024 r. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
e- mail: kadry@wsmochota.com.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane wraz z protokołem, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.