Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni pracownika.
- DANE PODSTAWOWE
Stanowiska: Administrator
Jednostka Organizacyjna: Administracja Osiedla Jadwisin
OPIS STANOWISKA
- Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych.
- Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla.
- Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin.
- Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków.
- Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków.
- Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych.
- Udział w komisjach
- Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie.
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców.
- Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
- Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat.
- Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków.
- Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem.
- Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków.
- Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO).
- Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
- Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
- Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami.
- Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni,
- Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji.
- Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
- WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
Wymagania niezbędne na stanowisko:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane);
- wymagany staż pracy na stanowisku: minimum 5 lat (wykształcenie średnie) lub 3 lata (wykształcenie wyższe)
- Inne wymagania niezbędne:
- profesjonalizm;
- rzetelność i terminowość wykonywania powierzonych obowiązków;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- odpowiedzialność;
- komunikatywność;
- umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresującymi;
- umiejętności pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista;
- Umiejętności zawodowe:
- pracy na komputerze w zakresie obsługi pakietu MS Office;
- mile widziana znajomość programu ZSI Unisoft;
- mile widziana znajomość zagadnień technicznych związanych z administrowaniem nieruchomości.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- interesującą i odpowiedzialną pracę;
- możliwość zdobycia cennych doświadczeń.
- Świadczenia z ZFŚS
Wymagane dokumenty :
- Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres do korespondencji, dane
o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia oraz numer telefonu do kontaktu - List motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji;
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji.
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.
Wymagane dokumenty prosimy składać w terminie do dnia 31 marca 2024 r. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub osobiście na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
- Korotyńskiego 23, 02-119 Warszawa,
SEKRETARIAT (I piętro)
e- mail: jadwisin@wsmochota.com.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane wraz z protokołem, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanym RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Zarząd Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota”. - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
02-119Warszawa, ul. Pruszkowska 17, e-mail: iod@wsmochota.home.pl - Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody,
także w kolejnych naborach pracowników przeprowadzanych przez Warszawską
Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-119 Warszawa,
Pruszkowska 17, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem, - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
6. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie
dłuższy niż 3 lata. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest
równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez
Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową „Ochota” z siedzibą w Warszawie, adres:
02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych.
Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi
dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś
przebiegu procesu rekrutacji; - Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak
jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy
w Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Ochota” z siedzibą w Warszawie,
adres: 02-119 Warszawa, ul. Pruszkowska 17.